Понеділок, 2024-05-06, 7:47 AM
Вітаю Вас Гість | RSS

сайт учителя хімії

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

портфоліо

 

             Тимченко    Лариса     Адамівна                                                                         

                                                                                                                         вчитель І кваліфікаційної категорії Навчально-виховного комплексу                                                                                                  

                                                                           "Дошкільний заклад-загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2"   м.Нова Каховка

 

 

 

 

 

           Мета портфоліо

    ·      узагальнення та систематизація власного педагогічного досвіду;

     ·      демонстрація результатів роботи та своїх здібностей і можливостей;

  •    підготувати портфоліо як  підґрунтя для участі в конкурсних програмах;
  •    підготовка до атестації у наступному році;
  •    планування напрямків подальшої роботи та самовдосконалення.

 

 

 

 

 

Р е з ю м е

Тимченко Лариса Адамівна, 23.12.1972 р.н.

Освіта:     вища:  Херсонський державний педагогічний інститут ім. Крупської у 1995 р. Кваліфікація – вчитель біології та хімії.

                  спеціальна:  Новокаховський електромеханічний технікум у 2001 р. Спеціальність електричні машина і апарати, кваліфікація – технік-електрик.

В даний час є студентом заочної форми навчання 4-го курсу ПВНЗ «Новокаховський політехнічний інститут», напрям підготовки «Електромеханіка».

 

Після закінчення інституту з 1996 – го року і по даний час працюю вчителем хімії та біології у міському відділі освіти (Навчально- виховний комплекс «Дошкільний заклад – ЗОШ №2»), маю першу кваліфікаційну категорію, стаж роботи 18 років.

 

Під  роботи впроваджую наступні напрямки діяльності:

1) впровадження ІКТ в навчальний процес

2) використання віртуальної лабораторії

3) вивчення сучасних технологій навчання

 

Беру  участь у методичній роботі

 

Міста

1.     виступ на методичному об*єднанні  вчителів хімії «Основні етепи соціалізації на уроках хімії

2.     виступ на педагогічних краєзнавчих читаннях «Видатні пам*ятки Херсонщини через призму природничо-математичних дисциплін» на тему «Використання природних багатств Херсонщини»

3.     відвідую майстер-класи «Науково-дослідницька діяльність  як засіб соціалізації учнівської молоді в сучасному просторі .» (Гайдучик Н.А. )

     та майстер-клас « Формування наукової картини світу через перетин       природничо- математичних наук» ( Стеблина А. М.)

4.     Участь у міському семінарі «  Продуктивне навчання як основа стратегії розвитку інноваційної особистості вчителя та учня»

5.     Участь у конкурсі «Сучасний урок» ( посіла ІІІ місце)

6.     Участь у конкурсі , що проводить СЮН  ,науково –дослідницьких спостережень на тему «Визначення якості води» ( робота учня посіла І місце в обласному конкурсі)

 

 

 

 

 

школи

  1. Створення екологічного проекту  «Попередження забруднення довкілля при використанні органічних  речовин в побуті.» (11 клас)
  2. Розробила зошит для лабораторних та практичних робіт та тематичного оцінювання для 11 класу рівня стандарт (затверджено методичною радою міськвно)
  3. Проводжу показові уроки для вчителів школи та міста.

 

області

  1. Участь у  Всеукраїнській конференції  «Перспективи розвитку освіти і суспільства в парадигмі синергетичного мислення .» жовтень 2013. стаття «Самоорганізація особистості на уроках хімії» увійшла у всеукраїнську збірку методичних розробок вчителів.

 

Маю позитивний досвід у підготовці учнів для участі в міських та обласних олімпіадах з хімії. Підготовлені переможці та призери міських та обласних олімпіад.

 

Вільно користуюся комп’ютерною та організаційною технікою, маю власний сайт вчителя.

 

У професійній діяльності цілеспрямована, відповідальна. Постійно працюю над підвищенням свого професійного рівня. Застосовую знання отримані в сфері електроенергетики з точки зору застосування питань хімічної промисловості.

 

 

 

1. ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ

Особові дані

П.І.Б.

Тимченко Лариса Адамівна

Дата народження

23 грудня 1972 року

Домашня адреса

м. Нова Каховка,

вул..Сагайдачного б.15

Телефон

0501457279

Електронна адреса

 Персональна веб-сторінка

Anatolik2007@ukr.net

 http://loratimchenko72.ucoz.ru

Освіта

ВНЗ

Херсонський державний педагогічний інститут    ім. Н.К. Крупської

Дата закінчення

1995

Факультет

природничих наук

Спеціальність

вчитель біології та хімії

Диплом

 

Кваліфікація

вчитель біології та хімії

   

 

 

Ступені професійної кар’єри

Термін роботи

 

Заклад

Посада

1995-1996  рік

Колгосп  «Приморський» Горностаївського р-ну

Заступник голови колгоспу

1996-1997рік

 

 середня школа №1

Вчитель біології

1996  - 2002 рр.

середня школа №4

вчитель біології

2002– 2006 рр.

 

Новокаховський ревмо-кардіологічний санаторій «Дружба»

Вихователь, вчитель хімії та біології

З 20096 року і по теперішній  час

НВК «Д/з-зош №2»

вчитель хімії

 

Станом на 01.10.2014р. - стаж роботи загальний - 25років

                                         педагогічний – 18 років

 

 

Відомості про підвищення кваліфікації

Тема, назва

Термін

Заклад чи установа, де навчалися

Документ чи результат

Курси підвищення класифікації

Березень 2007

ХАНО

посвідчення

Курс Intel «Навчання майбутнього»

Березень 2007

ХАНО

сертифікат

Дистанційний курс «Підготовка до атестації: як оформити власне портфоліо»

Листопад

2013року

Дистанційна Академія ВГ «Основа»

 

 

Атестація

Дата присвоєння

Кваліфікаційна категорія

1999 рік

     друга

2007 рік

перша

 

Самооргінізація особистості

Самооргінізація та самовдосконалення людини - це самовиховання або іншими словами цілеспрямована дія по відношенню до самого себе з метою розвитку. Як правило, люди воліють розвивати в собі благі якості, моральність, у відповідності з уявленнями про ідеал.

План самовдосконалення

Якщо ви не знаєте з чого почати саморозвиток, то тут ви знайдете кілька корисних рекомендацій з цього приводу.

1.     Носіть з собою, записну книжку, планшет, мобільний телефон, диктофон чи що небудь інше, що дозволило б вам записувати або замальовувати ті ідеї, які приходять вам в голову. Виберіть найбільш актуальну для вас тему, наприклад, фінанси і налаштуйте свій мозок генерувати думки щодо того, як можна поліпшити своє матеріальне становище. Записуйте все, що спадає вам на думку з цього приводу. Ідеї ??дадуть вам чітку картинку того, що ж все таки потрібно робити для того щоб поліпшити якість свого життя і ваші наміри стануть як ніколи серйозними і рішучими. Коли ви відчуєте, що ця тема вже вичерпати, спробуйте попрацювати з іншого.

2.     Живіть "тут і зараз". Викорінюйте в собі звичку жити красивими мріями про те що буде "якщо я ..", "після того як я ..".

3.     Мистецтво досягати багато чого маленькими кроками. Для того щоб домогтися бажаного потрібно виконувати певну частку від загального навантаження щодня. Дуже добре розглядати цей прийом на прикладі фізичних вправ. Якщо ви хочете мати ідеальну фігуру, то для досягнення цієї мети ви повинні щодня робити певні вправи, лише тоді результат не змусить себе чекати.

4.     Планування. Розвиток особистості самовдосконалення важко уявити без оволодіння цим навиком. Розбийте свій день на блоки: ранковий, обідній, післяобідній або вечірній і т.д. За допомогою цього простого прийому ви зможете без праці відслідковувати, скільки часу вам потрібно на виконання поставленого завдання.

 

5.     Спілкуйтеся з людьми, які надихають вас на подвиги. Отгранічьте себе від особистостей у порівнянні з якими ви відчуваєте, що й так багато чого досягли і на цьому можна зупинитися.

6.     Для того щоб добре себе почувати і завжди відмінно виглядати вам необхідно досить добре володіти інформацією в 3 різних напрямках: здорове харчування, фізичні навантаження або тренування організму, правильна психічна саморегуляція.

Методи самовдосконалення

Потреба людини у самовдосконаленні в психології вивчається вже протягом багатьох років. У зв'язку з цим Абрахамом Маслоу була розроблена концепція, під назвою "Піраміда потреб", в якій він заслужено віддав найбільш значущу позицію бажанням самоактуалізації. Також він довів, що можливість її реалізації доступна лише в тому випадку, коли задоволені всі базові потреби.

Етапи самовдосконалення

Щоб рухатися вперед до мети необхідно пройти кілька етапів.

1.     Визначення мети діяльності.

2.     Створення ідеалу чи ідеального результату діяльності.

3.     Визначення тимчасових рамок і виділення вторинних цілей.

4.     Самопізнання і самоусвідомлення.

5.     Самоконтроль і саморегуляція.

6.     Саморозвиток.

Техніки самовдосконалення

Існує величезна безліч технік сприяють наближенню людини до його ідеальному образу "Я", найбільш поширеними серед яких є наступні.

1.     Розвиток сили волі.

2.     Преображення марного - у корисне.

3.     Я - спокій.

4.     Примирення двох своїх особистісних якостей, таких як раціональність і мрійливість.

5.     Юнгіанскій діалог.

6.     Колесо балансу.

самовдосконалення, пробуйте що-то нове і тоді ви обов'язково досягнете бажаного.

 

 

 

Інноваційні технології

Інновації у сфері освіти спрямовані на формування особистості, її здатності до науково-технічної та інноваційної діяльності, на оновлення змісту освітнього процесу.

Кожна педагогічна епоха породила своє покоління технологій. Перше покоління освітніх технологій являло собою традиційні методики; технологіями другого і третього поколінь були модульно-блочні і цільно-блочні системи навчання; до четвертого покоління освітніх технологій відноситься інтегральна технологія.

Нові, сучасні педагогічні технології поділяютсья на:

1. Технології розвивального навчання

2. Парацентрична технологія навчання

3. Особістісно-орієнтовна технологія

4. Технологія проектного навчання

5. Блочно-модульна технологія

Впровадження нетрадиційних педагогічних технологій суттєво змінило освітньо-розвиваючий процес, що дозволяє вирішувати багато проблем розвивального, особистісно-орієнтованого навчання, диференціації, гуманізації, формування індивідуальної освітньої перспективи учнів.

Для всіх технологій характерні певні спільні ознаки: усвідомленість діяльності вчителя та учнів, ефективність, мобільність, валеологічность, цілісність, відкритість, проектованого; самостійна діяльність учнів у навчальному процесі становить 60-90% навчального часу; індивідуалізація.

У своїй роботі я використовую сучасні педагогічні технології. Але найбільшу мою увагу заслуговують наступні:

1. Технології проектного навчання («Метод проектів»)

2. Метод неформальної європейської освіти «Оксфордські дебати»,ігрові технології

3. Методика колективних творчих справ

4.навчання як дослідження            

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz