Меню сайту
Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
робота з учнямиРОБОТА З УЧНЯМИЗміст навчання учнів відповідає навчальним планам, навчальним програмам, освітньо-кваліфікаційним нормативним документам. Уроки в комплексі виконують завдання освіти, виховання та розвитку учнів. Теми уроків визначаються програмою та викладаються відповідно до змісту підручників. Ретельний добір матеріалу сприяє реалізації мети уроків й одночасно дозволяє запобігти перевантаженню домашніми завданнями. Додатковий матеріал, що використовується на уроках ілюструє та конкретизує поняття курсу. Зміст уроку кожної теми якомога тісно пов’язаний з реаліями сьогодення, процесами і явищами, що відбуваються у найближчому оточенні школярів.Методи та прийми роботи У ході проведення уроків я використовую різноманітні методи та прийоми: - педагогічне спостереження; - опитування ( бесіда, інтерв’ю, анкетування ); - тестування; - створення проблемних ситуацій; - метод експертного оцінювання; - індивідуального оцінювання; - групового оцінювання; - вивчення продуктів творчої діяльності учнів.
Позаурочна діяльність з предмета Позаурочні заходи можна класифікувати: За метою · поглиблення знань про вчених хіміків, історію хімії · розвинення творчих здібностей і талантів; · виявлення рівня засвоєння знань, умінь, навичок;
За формою · масові (загальношкільні); · групові (засідання клубів); · індивідуальні (читання літератури, науково-дослідницька робота);
За методом · роз’яснювально-ілюстративні (бесіди, розповіді, диспути, повідомлення, зустрічі, конференції); · дослідницько-пошукові (експедиції, екскурсії, опрацювання зібраних матеріалів, захист робіт); · активні (ситуативно-рольові ігри, ігри-інсценування);
За місцем проведення · школа; · громадські місця, на природі.
Результати участі учнів у олімпіадах, конкурсах з хімії
Позакласна робота 1.Тиждень природничих наук; 2. Природничий брейн-ринг; 3 КВН учні 10 та 11кл (квітень 2008)
|
Пошук
|